duminică, 27 septembrie 2015

10 proiecte de succes executate de OCTAGON: Autostrada Bucuresti- Nadlac, cea mai scurta cale catre Occident

576 km de drum, 8 tronsoane si lucrari de constructie in derulare din 1997, sunt cateva puncte cheie ale unuia dintre cele mai complexe proiecte de infrastructura din Romania: Autostrada Bucuresti- Nadlac (A1). Parte a coridorului IV pan- European de transport, autostrada  A1 a fost prima construita in Romania in perioada 1967- 1972 si refacuta in 2000, cu noi segmente adaugate intre anii 2007 si 2015. La finalizare A1 va lega Bucureștiul de Pitești, Sibiu, Sebeș, Deva, Lugoj, Timișoara, Arad și Nadlac, facand legatura cu autostrada M43 din Ungaria, spre Seghedin.

Autostrada Bucuresti- Nadlac
Compania OCTAGON a executat lucrari geotehnice pentru tronsonul Sibiu- Orastie. Tronsonul II  are o lungime de 82,1 km și datorita complexitatii si lungimii proiectului a fost impartit in patru loturi. Toate cele 4 loturi ale acestui tronson sunt deschise circulatiei. Astfel, loturile 1, 2 si 4 au fost deschise circulatiei in decembrie 2013, iar lotul 3 este deschis din noiembrie 2014.

OCTAGON a executat lucrari geotehnice pentru loturile 2, 3 si 4 ale tronsonului Sibiu- Orastie. Lucrarile au constat in executia de piloți forati D 1200 sub protecție de noroi bentonitic, injectare la baza piloților și test static nedistructiv. Compania a ales forarea sub protectia noroiului bentonitic intrucat este un procedeu care creste productivitatea si permite executia la mare adancime a pilotilor cu diametru mare. Forajul se realizeaza folosind cupe adaptate solului, iar stabilitatea forajului este mentinuta de noroiul bentonitic, care previne surparea laterala a gaurii si infiltrarea apei subterane. La finalizarea forajului, noroiul bentonitic este denisipat, carcasa de armature este montata, iar pilotii sunt betonati de jos in sus, prin metoda contractor.

Lotul 2 (Cunta- Vintisoara), are o lungime de 19,8 km si a fost construit de consortiul J.V. STRACO GRUP- STUDIO CORONA S.R.L. CIVIL ENGINEERING. “OCTAGON a lucrat eficient și a depus toate eforturile necesare pentru a găsi și implementa cele mai bune soluții de construcție pentru proiect. Compania a avut, de asemenea, capacitatea financiară, echipamentele și specialiștii, care i-au permis să livreze proiectul în concordanță cu toate condițiile din contract.”  a spus contractorul STRACO GRUP.

Intrarea pe lotul 4 (Sibiu- Saliste), care a fost deschis circulatiei in decembrie 2013, se face direct din centura orasului Sibiu. Lotul 4 include un tunel si doua viaducte. OCTAGON a executat lucrari geotehnice pentru unul dintre viaducte. Compania a fost contractata de consortiul JV ASTALDI- EUROCONSTRUCT- ASTALROM.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu